Mediagalerijen

Persberichten in je mailbox

Over Columbia Threadneedle Investments

Columbia Threadneedle Investments is een toonaangevende internationale vermogensbeheergroep met meer dan 2.000 medewerkers, waaronder 450 beleggingsprofessionals in Noord-Amerika, Europa en Azië.

Wij bieden een breed scala aan actief beheerde beleggingsstrategieën en -oplossingen en hebben €447 miljard in beheer namens institutionele, zakelijke en particuliere beleggers wereldwijd. Onze aanpak is gebaseerd op een breed scala aan actieve beheerstrategieën, belegd in aandelen- en obligatiefondsen in ontwikkelde en opkomende markten. Wij bieden ook oplossingen voor asset allocatie en alternatieve producten.

Columbia Threadneedle Investments is de wereldwijde vermogensbeheerdivisie van Ameriprise Financial, Inc. (NYSE: AMP), een toonaangevende Amerikaanse financiële dienstverlener. Als zodanig worden we ondersteund door een firma met grote, gediversifieerde en goed gekapitaliseerde financiële diensten.

47, avenue J. F. Kennedy 1855 Luxembourg Luxemburg

www.columbiathreadneedle.com